>O son que me arrola

Venres, 1 decembro, 2023
Ás 18:00 horas

O programa Apego prosegue coas súas propostas durante o mes de novembro. Desta volta, ábrese a inscrición para participar no espectáculo de estimulación sonora “O son que me arrola”, da Asociación Antonio Gandoy, que se vai desenvolver no Pazo da Peregrina o venres 1 de decembro, ás 18.00 horas. Os/as interesados/as en anotarse poden facelo enviando un correo electrónico ao enderezo normalizacion@concellodeames.gal ata o 30 de novembro, no que se indiquen nome e apelidos das persoas asistentes, idade dos nenos/as e un número de teléfono de contacto. A programación do Apego para o último semestre do 2023 pode consultarse premendo nesta ligazón.

Este xoves, 23 de novembro, abre o prazo de inscrición para a actividade “O son que me arrola”, unha proposta de estimulación sonora con música en directo da Asociación Antonio Gandoy. Esta actividade pretende que as crianzas e as familias se acheguen á lingua a través da música e que exploren, experimenten e coñezan a nosa cultura da man de cantos de berce, cancións, lerias, xogos, instrumentación...

Este espectáculo realizarase no Pazo da Peregrina o venres 1 de decembro, ás 18.00 horas. Está dirixido a familias con crianzas de 0 a 6 anos. É unha actividade de balde pero é preciso inscribirse canto antes.

As persoas interesadas en inscribirse só teñen que enviar un correo electrónico ao enderezo normalizacion@concellodeames.gal no que se indiquen nome e apelidos das persoas asistentes, teléfono de contacto e idade das crianzas que vaian participar. O prazo para anotarse está aberto dende hoxe ata o vindeiro xoves, día 30 de novembro. As prazas asignaranse respectando a orde de recepción das solicitudes, e non se admitirán inscricións fóra do período de inscricións.