>"Altamira Brilla": ruta histórica, representación e concertos

Sábado, 11 xuño, 2022

A festa histórica do val da Maía, que organizan os Concellos de Ames e Brión, xunto coa Deputación da Coruña, para conmemorar a histórica Batalla de Altamira, chega esta semana á súa segunda edición. Na xornada do sábado os participantes poderán gozar dunha ruta histórica, da representación teatral a cargo do grupo Os Quinquilláns e dos concertos de Caldo e de Grande Amore. Para participar nestas actividades é necesaria inscrición previa.

O sábado 11, pola maña, terá lugar unha ruta teatralizada polos escenarios da batalla en territorio dos concellos de Ames e Brión. A primeira parte do percorrido, ata Trasmonte, realizarase en autobús. A partir deste lugar ata As Torres realizarse a pé. A ruta rematará cunha charla sobre a familia Moscoso, a cargo do catedrático, Xosé María Lema. Ás 13.00 hora o autobús trasladará ás persoas participantes ata Bertamiráns e á Carballeira de Santa Minia.

Para participar nela será necesario facer reserva previa. O autobús que recollerán aos participantes sairá da Carballeira de Santa Minia ás 09:30h e do Pazo da Peregrina en Bertamiráns ás 09:45 horas. Para reservar, as persoas interesadas en participar deberán enviar unha mensaxe onde indicarán o nome, apelidos e DNI ao seguinte correo electrónico: rutabatallaaltamira@gmail.com

Pola tarde, a partir das 19:30h, sairán dende a Carballeira de Santa Minia dirección ás Torres de Altamira os autobuses para acudir á representación artística e aos concertos programados, xa que non se permitirá acceder con vehículos particulares. A entrada é de balde con reserva previa en: https://www.woutick.es

A recreación teatral a cargo da compañía Os Quinquilláns dará inicio ao programa artístico que se completará cos concertos de Caldo e Grande Amore. O fin de festa, que incluirá petiscos a cargo da organización, será arredor das 23:30 horas. A partir desta hora está previsto o regreso dos transportes á Carballeira de Santa Minia.