Proceso selectivo dun / dunha axente de innovación local

O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, informa sobre o proceso selectivo para a selección e a contratación dun / dunha axente local de innovación, como persoal laboral temporal na modalidade de obra ou servizo, para a execución do programa Innova Ames. As bases de dito proceso selectivo saíron publicadas o venres 11 de marzo de 2022, no Boletín Oficial da Provincia (BOP).

Fecha publicación:
Venres, 11 marzo, 2022
Periodo Inscrición:
sábado, 12 Marzo, 2022 a mércores, 16 Marzo, 2022
Información adicional:

O prazo de inscrición en dito proceso selectivo é de 5 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio desta convocatoria no BOP da Coruña. Deste xeito, o prazo para a presentación de solicitudes vai dende o 12 ata o 16 de marzo (incluído).

Fases del proceso:
22/03/2022
Lista definitiva de persoas admitidas no proceso selectivo dun / dunha axente de innovación local, nomeamento de tribunal e data do exercicio
09/03/2022
Anuncio do proceso selectivo dun / dunha axente de innovación local
Documento adjunto fase: