Avisos e novas de Ames do 22 de xullo de 2021

NOVAS

A cuarta sesión do programa cultural “Seráns de Tapia” realizarase o xoves 22 de xullo. A actuación musical de Broken Peach, a banda de Rock & Soul, comezará ás 20.00 horas.  Todas as actividades son de balde e non é preciso convite ou inscrición previa.

A concellaría de Deportes organiza o I Rastrexo do Concello de Ames, unha xincana deportiva que terá lugar o sábado 7 de agosto no paseo Fluvial de Bertamiráns. As probas, que comezan ás 10 da mañá, vanse desenvolver ao longo de 4 quilómetros. O Rastrexo está destinado ás/os nenas/os ma ...

AVISOS

Anuncio da aprobación das bases dun proceso selectivo para a selección do persoal necesario para a “brigada para a prevención de lumes forestais no Concello de Ames (APROL RURAL)”