EMPREGO: Proceso para a selección e nomeamento como funcionario/a interino/a dun/dunha técnico/a de contratación

Mércores, 16 xuño, 2021
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, informa sobre o anuncio do nomeamento do Técnico de contratación e a bolsa de agarda do proceso de técnico de contratación do proceso selectivo para a selección e nomeamento dun/unha funcionario/a interino/a por programa dun/dunha técnico/a de contratación pertencente a escala de administración xeral, subescala técnica, clase superior, subgrupo A2 de Administración Xeral vinculado ao programa EDUSI Impulsa Ames do Concello de Ames.

O departamento de Persoal informa sobre o anuncio do nomeamento do Técnico de contratación e a bolsa de agarda do proceso  para a selección e nomeamento dun/unha funcionario/a interino/a por programa dun/dunha técnico/a de contratación. Esta contratación está vinculada á EDUSI Impulsa Ames. Consulta o resultado do examen de técnico e a data do segundo exercicio do proceso selectivo.