Anuncio co resultado da baremación das solicitudes de novo ingreso para as escolas infantís O Bosque e A Madalena

Martes, 5 xullo, 2022
O Concello de Ames informa sobre o resultado da baremación das solicitudes de novo ingreso para as escolas infantís O bosque e A Madalena de cara ao curso escolar 2022-2023. Ditas listas sométense a información pública polo prazo de 10 días hábiles a efectos de exame e reclamación.

Despois da reunión da comisión de baremación e aos efectos de valorar as solicitudes de novo ingreso, así como a lista de agarda nas escolas infantís municipais O Bosque e A Madalena de cara o curso 2022-2023, publícanse as listas provisionais. Ditas listas sométense a información pública polo prazo de 10 días hábiles a efectos de exame e reclamación.