Gañadores/as dos talóns bancarios, por valor de 100 euros, do Concurso de Escaparates

Martes, 4 febreiro, 2020
O Concello de Ames entregou 150 boletos a cada establecemento inscrito no XIV Concurso de Escaparates do Concello de Ames Nadal 2019 para que foran distribuídos entre a súa clientela. Despois da realización do sorteo na reunión do xurado que se desenvolveu o pasado luns, 27 de xaneiro, estas son as persoas agraciadas cun talón bancario por importe de 100 euros para a realización de compras nos establecementos comerciais de Ames:

• María José García Reburedo, que realizou a compra no establecemento Blanco y Negro Peluquería.
    • Javier Fontana Mallo, que realizou a compra no establecemento Ámbito Bertamiráns.
    • Virginia Piñeiro Pais, que realizou a compra no establecemento Queen.
    • Rosa María Parente Mariño, que realizou a compra no establecemento Amesat.
    • Vanessa Sampedro Fontenla, que realizou a compra no establecemento Brujitas.
    • María Dolores Covelo Fernández, que realizou a compra no establecemento Arula.
    • Magdalena Alvarez Vilares, que realizou a compra en El patio de mi casa.
    • Jesusa Meimise García, que realizou a compra no establecemento El patio de mi casa.
    • Malir Ademi García, que realizou a compra no establecemento Brujitas.

Segundo o disposto no punto 12 das bases do Concurso de Escaparates: “No caso de que por calquera circunstancia non se puidera contactar coas persoas gañadoras nun prazo de 3 días hábiles, o premio será adxudicado ás persoas asignadas como suplentes”. Ao non dar contactado con Magdalena Alvarez Vilares, o premio de 100 euros foi asignado a primeira suplente; Eva María Ron Varela, que realizou a súa compra no establecemento Cousalinda.