Inicio Ames dixital Axenda A...

A compañía Redrum Producciones representa "A nena que quería navegar"

Dende o 21-04-2017 ao 21-04-2017

18:00h

A Casa da Cultura de Bertamiráns acolle a representación de A nena que quería navegar, un espectáculo dirixido a familias que trata de visibilizar o acoso escolar e mitigar as súas consecuencias a través de técnicas de reforzo positivo e mellora da autoestima. Haberá unha sesión escolar ás 12:30 horas.

A Nena está farta de ser o centro das mofas dos seus compañeiros, e por iso foxe da escola coa intención de non volver nunca máis. Na súa aventura topará co Xeadeiro, un ser máxico e vital que mediante contos, adiviñas, xogos e cancións, devolveralle a autoestima perdida. Ensinaralle que dentro de cada un de nós agóchase un ser único e especial, e que só crendo nas nosas capacidades seremos quen de acadar todo o que nos propoñamos.

As entradas para esta obra de teatro xa están á venda na Billeteira electrónica. Tamén se poden mercar as entradas, de xeito anticipado e presencial, nas Casas da Cultura do Milladoiro e Bertamiráns, dirixíndose aos postos de conserxería e coa axuda dos técnicos do departamento de Cultura, de luns a venres, en horario de 10:00 a 13:00 horas. Ademais, resérvase o 10% das entradas para vender de xeito presencial unha hora antes do comezo do espectáculo.