Inicio Ames dixital Convocatorias Bases do proceso...

Bases do proceso selectivo para a selección e contratación temporal de 5 peóns de xardinería (persoas en situación ou risco de exclusión social perceptoras de RISGA)

O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o decreto de modificación das bases do proceso selectivo para a selección e contratación temporal de 5 peóns de xardinería, persoas en situación ou risco de exclusión social perceptoras de RISGA, para a obra ou servizo denominado “servizo de apoio á brigada de obras e servizos para o mantemento de espazos públicos e zonas verdes”. Asemade, publícase a dilixencia de corrección de erros do decreto 1371-2018 polo que se varía os puntos na fase de baremación. Premendo nos enlaces que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter ditos documentos.