Inicio Ames dixital Convocatorias Anuncio co resultado...

Anuncio co resultado do primeiro exercicio da fase de oposición do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo de técnicos de mocidade

O Concello de Ames, a través do departamento de Recurso Humanos, informa sobre a publicación do anuncio co resultado do primeiro exercicio da fase de oposición do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo de técnicos de mocidade. Dáse de prazo para a presentación de reclamacións ata o 12 de maio de 2017. Establécese como data para a realización da proba de galego (todos aqueles que non acreditaran estar en posesión do CELGA 4) o vindeiro 18 de maio de 2017, ás 09:30 horas, no salón de plenos da Casa do Concello. Premendo na ligazón que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter o devandito anuncio.