Inicio Relaciónate Avisos Información de...

Información de contacto para os avisos ante a presenza de animais abandonados na rúa

[22-02-2013] Corresponde ás administracións locais a recollida de animais abandonados no seu respectivo termo municipal. O Concello de Ames dispón dun servizo de lacería ao que se pode avisar en caso de que se produza a aparición dun animal presuntamente abandonado:

-En días laborais de 07:45 a 15:00 horas, pódese chamar á concellaría de Medio Ambiente, marcando o número de teléfono: 619 82 97 72.

-Calquera outro día e nun horario distinto, pódese avisar á Policía Local chamando ao número de teléfono: 619 767 575.

O servizo de recollida de animais abandonados será prestado polo persoal do Refuxio de animais de Cambados ata o momento no que se resolva o proceso de licitación de dito servizo. O goberno municipal está traballando para licitar un novo contrato do servizo de recollida de animais abandonados despois de que rematase o contrato coa anterior empresa adxudicataria. O novo proceso de licitación farase de xeito que poidan concorrer todas as empresas e entidades que así o desexen.

ANIMAIS NON RECLAMADOS QUE ESTÁN NA CANCEIRA E QUE PODEN SER ADOPTADOS:

Este can foi recollido o pasado 11 de outubro no lugar de Sura, pertencente á parroquia da Ameixenda. Trátase dun can de raza mestiza, tamaño mediano, color marrón claro, e que ten aproximadamente tres anos de idade. É un animal un pouco asustadizo, pero moi cariñoso. Non dispón de microchip. Se ninguén o reclama pasado o prazo legal porase en adopción. Este can foi recollido no Polígono Novo Milladoiro o pasado día 11 de outubro de 2016. Trátase dun can de raza spaniel breton, tamaño mediano, color marrón e branco, e que ten aproximadamente dous anos de idade. É un animal moi sociable e cariñoso. Non dispón de microchip. Se ninguén o reclama pasado o prazo legal porase en adopción. Esta cadela foi recollida o 24 de novembro no lugar de Costoia, pertencente á parroquia da Biduído. Trátase dunha femia de raza pastor alemá, tamaño grande, color marrón e negra, e que ten aproximadamente un ano de idade. É unha cadela un pouco medosa. Non dispón de microchip. Se ninguén a reclama pasado o prazo legal porase en adopción. Este can foi recollido o pasado 2 de decembro na aldea de Ventosa, pertencente á parroquia de Covas. Trátase dun can de raza pastor alemá, tamaño grande, color negro lume, e que ten aproximadamente un ano de idade. É un animal moi nervioso e hiperactivo, pero moi dócil. Non dispón de microchip. Se ninguén o reclama pasado o prazo legal porase en adopción.