Inicio Relaciónate Avisos Proxectos presentados...

Proxectos presentados á nova convocatoria de Radio Cidadá (Ames Radio)

[26-07-2018] O Concello de Ames abriu unha nova convocatoria para presentar proxectos de programas de radio para emitir entre os meses de setembro e decembro en Ames Radio, con posibilidades de se prorrogaren ata xuño de 2019. Deste xeito, presentáronse un total de 20 proxectos, dos cales 5 xa van pola segunda tempada (Miradas, Tangos da esquina do Sur, De Museo, País na Onda e Vivimos nun mundo finito). O resto, 15 proxecto, son novos. A temática dos proxectos presentados é moi diversas: cultura, música, deporte, actualidade, ciencia, etc. Premendo na ligazón que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter o relatorio de proxectos presentados á nova convocatoria de Radio Cidadá.