Inicio Relaciónate Avisos Listaxe definitiva...

Listaxe definitiva admitidas/os no comedor do CEIP A Maía e listaxe das puntuacións despois da presentación de reclamacións

[05-07-2017] O Concello de Ames informa de que xa está exposta a lista definitiva de nenas e nenos admitidos no servizo de comedor do CEIP A Maía, así como a listaxe das puntuacións despois da presentación de reclamacións. Premendo nos enlaces que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás consultar esta lista. Debido a Lei de Protección de Datos non se poden publicar datos de carácter persoal nesta lista, pero pódese comprobar se un rapaz ou rapaza está admitido/a a través do número de rexistro que figura nesta lista e na copia do impreso de inscrición de cada usuario/a. Esta lista tamén se pode consultar nas oficinas do departamento de Educación, situadas no Pazo da Peregrina, nas portas de entrada da Casa do Concello e nas oficinas municipais do Milladoiro.