Ayuntamiento de Ames

Ayuntamiento de Ames

Inicio Relaciónate Avisos Cortes e...

Cortes e prohibicións na Avenida José Luis Azcárraga con motivo da BTT Transgalaica deste domingo 10 de marzo

[07-03-2019] O Concello de Ames informa de que este domingo, 10 de marzo, terá lugar en Bertamiráns a proba deportiva de BTT TRANSGALAICA Concello de Ames, que se vai desenvolver nos arredores do Pazo da Peregrina de Bertamiráns. Con tal motivo, queda prohibido estacionar na Avenida de José Luis Azcárraga o sábado, 9 de marzo, desde as 15:00 horas, ata o domingo 10 de marzo, ás 15:00 horas. A Avenida José Luis Azcárraga, estará pechada o tráfico ata o cruce da vía que vai cara Casas do Monte (Covas) dende as 7:30 horas ata 14:30 horas. Desculpen as molestias. Premendo no enlace que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter dito aviso.